ربات اتوماتیک کلش
نوشته شده توسط : زپو

 ربات اتوماتیک کلش


دانلود برنامه ربو کلش (ربات کلش آف کلنز) قیمت در کل اینترنت 85 هزار تومان
 با قیمت فوق استثنایی ۱۰ هزار تومان
 قابلیت های این نرم افزار:
 1. نامحدود سازی منابع جم شما که در حال حاضر در ایران به قیمت حداقل 20 هزار تومان برای 500 جم و در خارج از کشور به قیمت 5 دلار فروش می رود. میلیاردها جم !
 2. نامحدودسازی منابع پول(طلا یا کوین) که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به طلا کنید. میلیاردها طلا با فقط یک کلیک.
 3. نامحدودسازی منابع اکسیر که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به اکسیر کنید. میلیاردها اکسیر با فقط یک کلیک.
 4. امکان فعال کردن حالت آنلاین و جلوگیری از اتک خوردن و حمله دیگران به شما ! فقط کافی است گزینه آنلاین بودن را تیک زده بشاید سپس کسی قادر به حمله به شما نخواهد بود.
 5. حمله آزمایشی: این برنامه قابلیت حمله آزمایشی و اتک آزمایشی را دارد. یعنی شما اتک میزنید و قابلیت سربازان خودرا در اتک و استراتژی خود را میسنجید اما حمله شما ثبت نمی شود ، با این امکان در صورت خوب بودن استراتژی اتک شما با بهترین روش ممکن حمله میکنید و بیشترین بازده را کسب خواهید کرد. شما می توانید با استفاده از این برنامه تا 25 ثانیه به هر دهکده ای در کلن وار و یا در اتک ها حمله کنید بدون اینکه حمله شما ثبت شود .
 6. قسمتی برای برترین چیدمان مپ های کلش آف کلنز برای تان هال های مختلف. در این قسمت قادر به مشاهده بهترین چیدمان ها در لول های مختلف هستید.

فقط و فقط ۱۰ هزار تومان

خرید و دانلود  ربات اتوماتیک کلش






:: برچسب‌ها: کلش , ربات کلش , جم رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: